CUSTOMER CARE SUPERVISOR (TEACHING ASSISTANT SUPERVISOR)
Mô tả công việc
1 . Training and Development
- Conduct Workshop/Training for TA and Operation
- Suggest courses to Academic/HO
- Operation Officer and TA Development
2. Property management
- Maintain the building (office, classrooms, corridors, lobby, stairs, lifts, WCs, etc) in proper conditions: tidy, clean and safe;
- Maintain all facilities and equipment in proper conditions: clean, safe and workable;
3. Staff supervising
- Observe/monitor to make sure Operation Officer’s performance is accurate and professional;
- Monitor to make sure Operation Officer follow policies, procedures, instructions, internal regulations and standards;
- Check ERP to make sure every process is applied correctly;
- Arrange staff working schedule
4. Inventory
- Responsible for appropriate forecast and ordering of books and materials for centre use
5. Course administration
- Before a class start: classroom, teacher, TAs, books, CDs, POS, resources;
- Monitor ILA parents to make sure all information correct
6. Class schedule
- Work closely with sales and care team to merge or fill classes to burn revenue
- Monitor all class to alert CM to avoid delay or cancel
- Work close with sales and care team to forecast new classes
7. Scheduling
- Supervise SE to make sure smart and correct scheduling
- Work with AM to monitor and forecast teachers on time
8. TA management
a. Teaching Assistant recruitment
- Forecast TA
- Recruitment process
- Induction
b. Scheduling
- Scheduling (Class/Substitution/Supervision/Level Testing)
- Supporting Tasks
- Taking class when requested
- Cover absent TA/absent Level Tester when requested
- Arrange right TA for right class
- Smart Scheduling
c. Remuneration
- TA Salary/Scale raise
- Contract
- Loyalty Award
- Excellent Award
- Leave and Termination
d. TA Performance management
- Observation: conduct, corrective action
- Performance Appraisal
- Disciplinary Process
- TA SS: conduct, follow up improvement action
Social/Motivation activities
Các phúc lợi dành cho bạn
13th payment
- 14 days per year + Health Care program for supervisor level
- Discounted English courses for employee and family
Yêu cầu công việc
Qualifications
Prefer 03 years working experience in foreign company and in service product
Prefer working experience in an educational organisation
University graduated
Ability to work independently and as part of a team
Fluent in both English and Vietnamese
Skills
a. Leadership/ownership
b. Management skills
c. Team building and Communication skills
d. Problem solving skills
e. Training and coaching skills
f. Well-organise and detail management
g. Ability to work independently and as a part of the team
- Fluent in both English and Vietnamese (Upper - intermediate level)
- Familiar with Microsoft Office
- Be able to work on shifts and travel
Tìm kiếm nâng cao
Thông tin công ty
Trở thành người dẫn đầu trong lĩnh vực giáo dục và đào tạo với cam kết mang đến những trải nghiệm học tập quý giá, nhằm giúp học viên khám phá bản thân, thay đổi tầm nhìn và đạt được những thành công trong cuộc sống.
Tất cả các trung tâm đào tạo của ILA luôn duy trì các tiêu chuẩn cao, chuyên nghiệp trong tác phong giao tiếp với học viên, phụ huynh, khách hàng, nhân viên và công chúng. Chúng tôi luôn tuân thủ những quy trình giấy tờ rõ ràng và đầy đủ khi giải quyết các vấn đề than phiền cũng như khúc mắc của học viên.
Đội ngũ ILA:
- Tận Tâm: tất cả về dạy và học, với tiêu chuẩn và cam kết cao độ.
- Nhiệt Huyết: đầy sáng tạo và chú trọng vào những khả năng cùng tương lai.
- Quốc Tế: trong tiêu chuẩn và tầm nhìn. Chúng tôi có tiêu chuẩn và độ tin cậy cao, với quy trình cùng cơ sở vật chất đạt chất lượng quốc tế.
- Thân Thiện: chú trọng xây dựng mối quan hệ với các đối tác, các phụ huynh, học sinh một cách thân thiện, nhân văn.
- Năng Động: luôn luôn cải tiến, mở rộng và dẫn đầu, với những trực giác nhanh nhạy về sự phát triển và nguồn năng lượng thể hiện sự năng động của nền kinh tế và con người Việt Nam.
- NĂM THÀNH LẬP2000QUY MÔ CÔNG TY1000+TUỔI TRUNG BÌNH22