Nhân Viên Hành Chính Nhân Sự
Mô tả công việc
CÔNG TY TNHH YOUNGONE BẮC GIANG tuyển dụng Nhân Viên Hành Chính Nhân Sự làm việc tại Bắc Giang, lương thưởng hấp dẫn, đãi ngộ cao
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
- Sắp xếp phương tiện đi lại/khách sạn và làm đề nghị thanh toán
- Nhận cuộc gọi và phản hồi email công việc
- Hỗ trợ ngân sách và chứng từ cho kế toán
- Tạo và cập nhật dữ liệu, thông tin nhân viên,…
- Theo dõi và đặt mua đồ dùng văn phòng khi cần
- Gửi báo cáo công việc đúng hạn cũng như chuẩn bị phòng họp
- Cập nhật, báo cáo chấm công,…
- Có kiến thức về các vấn đề nhân sự
- Lên lịch phỏng vấn và liên hệ ứng viên khi cần
- Các công việc được giao khác
Your main administrative duties include managing the office, maintaining personnel records and updating internal databases. Our ideal candidate has experience with Admin/HR procedures and can juggle various administrative tasks in a timely manner.
Responsibilities
- Arrange travel/ accommodations and process expense forms
- Manage phone calls and correspondence (e-mail, letters, packages etc.)
- Support budgeting and bookkeeping procedures
- Create and update records and databases with personnel, financial and other data
- Track stocks of office supplies and place orders when necessary
- Submit timely reports and prepare meeting as assigned
- Update internal databases (e.g. record annual leave or maternity leave)
- Answer employees queries about HR-related issues
- Schedule job interviews and contact candidates as needed
- Other tasks assigned by Manager (if have).
Các phúc lợi dành cho bạn
1. Salary attractive
2.13th-month salary
3. Lunch support.
4. Yearly adjusting salary
5. Other bonus will be followed Vietnam labor rule.
Yêu cầu công việc
- Working experience: 1-2 years
- Writing/Speaking English fluently
- University/College is required.
- Strong phone, email and in-person communication skills
- Excellent organizational skills, with an ability to prioritize important projects
- Good at computer skills (excel/outlook,…)
- Starting ASAP