Phạm THị Chiêm

Kế Toán

18/12/1990

Từ Liêm - Hà Nội

Đang cập nhật

Độc thân

Bạn đang xem hồ sơ ứng viên đã được phân loại trên trên hệ thống của chúng tôi. Hồ sơ có giá trị 10 điểm. Đồng ý xem bấm vào đây. Hoặc bấm vào đây để đăng ký dịch vụ.

Thông tin hồ sơ

  • Ngành nghề: Quan hệ đối ngoại Kế toán/ Kiểm toán
  • Trình độ học vấn: Đại học
  • Cấp bậc mong muốn: Đang cập nhật
  • Mức lương mong muốn: 100,000
  • Số năm kinh nghiệm: 3 năm
  • Nơi làm việc: — Hà Nội
  • Quân / huyện Quận Nam Từ Liêm
  • Tỉnh thành: Hà Nội
  • Ngày cập nhật: 26/01/2025

Mục tiêu nghề nghiệp

To be in charge of operating the General Management Division regarding Accounting, Human resources and Administration.

Học vấn / bằng cấp

Từ 05/2008 - 05/2012

Đại học

Trường / nơi đào tạo: Hanoi university of Mining and Geology

Ngành: Business Accounting

Kinh nghiệm làm việc (3 năm)

Từ 05/2013 - 08/2019

Kế Toán

Công ty: Advanced International Joint Stock Company

Mô tả: Monitor and observe the process of collecting accounting documents, recording journal entry and general ledgers. Calculate and transfer the monthly salary for both Vietnamese and foreign employees. Control budgets and make financial reports including income statements, balance sheets, cash flow, tax return, VAT, PIT, CIT and FCT declaration and other reports to deliver to the government. Forecast costs and revenue of projects and manage project debts. Negotiate and compose contracts. Control expenses according to internal financial regulations and laws and at the same time, guide employees to understand and then follow them. Set up and adjust internal financial regulations in accordance with reality. Organize and archive accounting documents as the internal regulations. Prepare accounting documents to the audit process. Human resources and AdministrationCooperate with the Department of Human resources of the Company to evaluate employee performances, recruit and train employees as well. Attain employee’s needs and thoughts to build a working environment as comfortable as possible Manage employees in the administrative hours. Set up and implement the internal regulations relating to Human resources and Administration.